/

Главная / Учебный центр / Вендоры / Microsoft Corporation / Установка и развертывание в Microsoft Dynamics CRM 2013

Установка и развертывание в Microsoft Dynamics CRM 2013

80539
  • Формат проведения:
  • Уровень: продвинутый
  • Продолжительность: 16 ак. часов

This two-day training seminar provides individuals with the skills to install and deploy Microsoft Dynamics CRM 2013.


Расписание и цены

Стоимость и формат проведения курса:

  • очный (дневной, в аудитории) 27900 руб.
  • очный (вечерний, в аудитории) 27900 руб.
  • очный, (с применением дистанционных технологий) 27900 руб.

Формат, место и дата проведения обучения согласовываются индивидуально.

Оставьте запрос на обучение, заполнив форму ниже. Менеджер Учебного центра свяжется с вами для согласования времени и места проведения курса.

Запрос курса
  • *
  • *
  • *
    Ваш пароль для входа в личный кабинет будет сгенерирован и отправлен на e-mail автоматически
  • *

    Например,
  • *
  • *
  • *
  • Период *



  • *
  • Настоящим в соответствии с Федеральным законом № 152-ФЗ «О персональных данных» от 27.07.2006, отправляя данную форму, вы подтверждаете свое согласие на обработку персональных данных. Мы, ЗАО «СофтЛайн Интернейшнл» и аффилированные к нему лица, гарантируем конфиденциальность получаемой нами информации. Обработка персональных данных осуществляется в целях эффективного исполнения заказов, договоров и пр. в соответствии с «Политикой конфиденциальности персональных данных».
О курсе

This two-day training seminar provides individuals with the skills to install and deploy Microsoft Dynamics CRM 2013. The training material focuses on the components used within a Microsoft Dynamics CRM deployment, the hardware and software requirements needed to successfully deploy Microsoft Dynamics CRM, and the installation instructions for the primary Microsoft Dynamics CRM components: the Microsoft Dynamics CRM Server, the E-Mail Router, and Microsoft Dynamics CRM for Office Outlook. The seminar also covers upgrading from earlier versions, configuring an Internet-facing Deployment and administration tasks.

This seminar is intended for implementation consultants, system integrators, or support professionals who need to install and deploy Microsoft Dynamics CRM 2013.

Программа курса:

Модуль 1. System Requirement and Required Technologies

  • This module provides a high-level overview of the supporting technologies and describes the components of a Microsoft Dynamics CRM implementation.

Модуль 2. Install Microsoft Dynamics CRM Server

  • This module focuses on installing Microsoft Dynamics CRM Server. It also discusses the required components and Server requirements.

Модуль 3. Install Microsoft Dynamics CRM Reporting Extensions

  • This module describes the role of Reporting Extensions and provides an overview of the report types that are available in Microsoft Dynamics CRM.

Модуль 4. Manage Microsoft Dynamics CRM with the Deployment Manager

  • This module explains how you can redeploy Microsoft Dynamics CRM and use the Microsoft Dynamics CRM Deployment Manager to carry out deployment-wide administration tasks.

Модуль 5. Upgrade to Microsoft Dynamics CRM 2013

  • This module examines the planning considerations and the steps for upgrading an existing Microsoft Dynamics CRM deployment to Microsoft Dynamics CRM 2013.

Модуль 6. Email Management

  • This module describes management topics that are common to each of the email processing methods and the email processing methods.

Модуль 7. Microsoft Dynamics CRM for Microsoft Office Outlook

  • This module describes the installation requirements for the Microsoft Dynamics CRM for Outlook client and how to install and configure the client.

Модуль 8. Configure an Internet-Facing Deployment

  • This module describes how to configure a Microsoft Dynamics CRM deployment for access over the Internet. A deployment that is configured in this way is referred to as an “Internet-Facing Deployment (IFD).”

Модуль 9. Maintain and Troubleshoot a Deployment

  • This module provides information on maintaining performance, troubleshooting, and updating Microsoft Dynamics CRM.

Модуль 10. High-Availability Options

  • This module provides a high-level overview of the high-availability options.

Документы об окончании

Отзывы